الخميس، 5 فبراير 2009

هو زمنا ده بقي زمن أيه ؟


(زمن شغالات)

تصدق اول ما شوفتها قولت:


بنت زي كل البنات


وشغاله زي كل الشغالات


لحد ما كان اجازتها يوم التلات


بصيت لقيت قدامي بنت زوات


لو مكونتش اعرفهاكنت افتكرتها فنانه من الفنانات


لبسها جينسات وبديهات


وفي ايديها موبيل من احدث الموبيلات


وراشه برفان من اغلي البرفنات


وما تتكلمشي بقي علي المكياج


دي كانت عامله في نفسها حجات


مصمصت شفيفي وقولت


ما هو زمنا دا خلاص


بقي زمن شغالات
وعجبى

هناك 4 تعليقات:

  1. جميل الموضوع ياروميو
    بجد انا باحيك على انك بتعرف تحول كل شئ حولك لشعر بالشكل ده

    ممكن اطلب منك طلب لو سمحت؟
    عايزه اعرف ازاى اغير شكل الماوس على المدونه زيك كده؟
    بجد انا نفسى اعرف
    ويكون لك جزيل الشكر

    ردحذف
  2. الاخت عاشقه الرومانسيه
    مرسيه علي الاشاده الجامده دي
    وفعلا أنا معظم كتاباتى بتكون تأريخ لواقع عشته
    أو حدث رأيته او سمعت به وأثار أنتباهى
    ومن بينها تلك الخاطره .
    تلاقى الشغاله في البيت شكلها يغنى عنها ولكن يوم أجازتها كانت حاجه تانيه خالص ..
    وأنا بخاطرتى مش بقلل من فئه الشغالين لا سمح الله
    ولكن خاطرتى مجرد تعبير عن شئ أثار انتباهى .
    أما عن موضوع تغيير شكل الموس
    فده رابط الموقع
    www.myspacecursor.net
    أدخلى عليه هتلاقي الالاف من أشكال اماوس
    ولو عايزه توضيح أكتر أنا تحت أمرك
    أشكر لكى مرورك الدائم وأرجو ان تكونى دائما بالجوار
    وكونى بخير كى اكون

    ردحذف
  3. انا غيرت شكل الماوس
    وباشكرك جداااااااا
    ابقى تعالى شوفه وقولى رايك
    وكمان شوف البوست الجديد

    ردحذف
  4. عفواا
    لا شكر علي واجب

    ردحذف