الاثنين، 29 سبتمبر 2008

حكايه بشر


بعد حب طال سنين

مبقتش زكري

..غير الصور

...والصور

....زودت جوايا الحنين

لروايه حب

اتحاكا بيها كل البشر

وتعب القلب...

من طول السهر

..والعين

......بكت

.......اشتكت كتير للقمر.وانا

.......مبقتشي انا

...بقيت بقايا لبشر.

.اعتزلت كل الناس

.وبقت ناسي....

هي الصور...

ودي كانت...

.حكايه بشر...

هناك تعليقان (2):

  1. ازيك يا روميو عاوزه اقولك ان "حكاية بشر " جامده قوى واكتر واحده عجبتنى لانها تقريبا اكتر واحده لمست حاجه جوايا لانى بعد حب سنين وتعب وسهر وبكا مفضلشى ليا غير شوية صور وانا فعلا اعتزلت كل الناس وعايشه دلوقتى لوحدى بس كمان قطعت كل الصور عشان امحى الحنين لحب عاش سنين ومات فى لحظه

    ردحذف
  2. ازيك ياbattotlove
    وكل عام وانتي بخير
    وانا بقي عايزه اقوليك مرسيه قوي علي الكلام الجميل اللي انتي كتبتيه في حقي واتمني دايما اني اكون عند حسن الظن بيا .. وفعلا هي قصيده بتحكي واقع كتير منا كشباب مرت بيا ضروف زي دي ..
    عموما اتمني انك تكوني متابعه جيده لكل اللي انا بكتبه ومنتظر النقد
    (روميو)

    ردحذف